T-Mobile strčil velikonočního zajíce do pytle

Kampaň T-Mobile

Kampaň T-Mobile

„Nekupujte zajíce v pytli!“ Tak zní slogan kampaně T-Mobilu, která v současné době běží na internetu. Operátor nabízí sedm dní služeb v rámci T-Zones zdarma na vyzkoušení. Na banneru vykukují z pytle zaječí uši, a to zrovna v době, kdy jsou ústředním motivem kampaně Vodafone velikonoční zajíci. T-Mobile tvrdí: "Nejde o reakci na reklamu Vodafone."

T-Mobile ve dnech, kdy ještě pořád běží kampaň konkurence se zajíci a Vodafone dokonce pořádá ve spolupráci s Nokií velkou velikonoční roadshow po vlastech českých, radí: „Nekupujte zajíce v pytli!“ Možná se jedná o náhodu, ale daleko pravděpodobněji tak trochu pošťuchuje konkurenčního operátora.

Nebylo by to poprvé, v říjnu se na YouTube kanálu T-Mobilu objevil spot s názvem „Povedený houbový guláš“ s Bolkem Polívkou v hlavní roli a s podtitulem „S houbama se to nemá přehánět…“. Houbařská kampaň Vodafonu na podporu prodeje rodinných tarifů s rodinkou růžovek běžela od srpna do října.

Po zveřejnění tohoto článku jsme k banneru se zajícem v pytli dostali vyjádření tiskové mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové: „Kampaň na portál T-Zones.cz poprvé běžela už v říjnu, takže nejde o reakci na kampaň nejmenovaného červeného operátora. Tento podtext se tam objevil až dodatečně se spuštěním zajíčkové kampaně, což považujeme za nešťastnou shodu okolností. Naše kampaň končí během týdne a pak tuto kreativu již nebudeme používat. “

Na sklonku sezóny se houby objevily i v kampani T-Mobile:

I reklama T-Mobile může mít uši:

Kampaň T-MobileKampaň T-Mobile