Tatiana má největší kampaň za posledních osm let

Tatiana

Tatiana

Jednu z nejprodávanějších bonboniér provázel po dlouhá léta stále stejný obal. Se změnami se začalo právě u něj a současně s ním se řešil vývoj vhodného designu pro další příchutě v základní řadě, Čokoládový krém a novinku Kokosový krém.

Návrhy musely brát v úvahu jak vkus loajálních zákazníků, tak uvažování nové cílové skupiny. Také proto se realizovaly celé série testů. Výsledná podoba je tak společným dílem společnosti Kraft Foods, designové agentury Fiala & Šebek, agentury Ogilvy & Mather, a také veřejnosti.

Na větší komunikační kampaň si Tatiana musela počkat dlouhých osm let. Na kreativní strategii se podíleli klient, Ogilvy&Mather i Perfect Crowd. Tatiana se tak dočkala televizního spotu s názvem Svatba, jehož hlavní myšlenkou je „budete překvapeni, kdo všechno miluje Tatianu“.

Spot běží od září a je doplněn inzercí v tištěných médiích, polepy v metru, na autobusech a trolejbusech, PR a internetem. Režie spotu se ujal Jakub Kohák, který se režijně podepsal například pod TV seriálem Okresní přebor nebo reklamami pro Kofolu, Kooperativu a další značky, a jehož reklamy byly několikanásobně oceněny na našich i mezinárodních reklamních festivalech a soutěžích. Hudební podkres pro nový spot Tatiany složil Jan P.Muchow. Kreativu na straně agentury vytvořila Hana Kašáková, Lucie Míková a Tomáš Belko.