Umí tohle vaše noviny?

Novinky.cz

Novinky.cz

br
Zpravodajský server Novinky.cz včera zahájil novou reklamní kampaň. Objeví se v televizích, na Youtube nebo v pražském metru.

Kampaň odstartovala 9. dubna a poběží tři týdny. Spoty budou nasazeny na všech komerčních televizích, na Youtube i v kinech a 16. dubna se kampaň rozeběhne i v rádiích. Klasická média doplní kameloti v několika vytížených stanicích pražského metra.

Cílem nové kampaně je především posílení povědomí o značce Novinky.cz. „Kampaň zdůrazňuje schopnost on-line zpravodajství zaznamenávat neustále se měnící svět a vyvíjející se události. Hlavní motto ʹStále se něco dějeʹ podtrhuje možnosti, kterými se Novinky.cz odlišují nejen od tištěných médií,“ říká brand manažerka zpravodajského serveru Novinky.cz Simona Matoušková.

Koncept kampaně vytvořila agentura Outbreak. „Příprava kampaně byla zahájena ještě před tím, než v kreativním tendru Seznamu zvítězila reklamní agentura Saatchi & Saatchi. Kdy bude zahájena první kampaň z jejich dílny, ještě nedokážeme v tuto chvíli říct,“ řekl Strategii PR specialista společnosti Seznam.cz Jakub Šumanský.