V eventech a sales kampaních na Slovensku vede Greg Hamm promotions

Eventovou komunikaci bylo nutné připravit tak, aby ji mladí lidé přijali bez výhrad

Eventovou komunikaci bylo nutné připravit tak, aby ji mladí lidé přijali bez výhrad Zdroj: archiv

Podle slovenského měsíčníku o marketingové komunikaci a mediích Stratégie, který každoročně vyhlašuje top sales promotion a eventové agentury podle obratu, je nejúspěšnější agenturou Greg Hamm promotions. Druhou příčku obsadila Leopard production a třetí Sales House.

Celkový obrat Greg Hamm promotions činil za minulý rok podle Stratégie 7,7 milionu eur. U Leopard production to bylo necelých 5,8 a Sales House 4,7 milionu eur. Greg Hamm promotions a Sales House působí rovněž v Česku. Na dalších místech slovenského žebříčku se umístily agentury Promea Communication, Monarch, PromoLand, MW Promotion, Institute of promotion, Mertel a E-Motion.

EventyEventy