Ve Flema Media Awards bojuje o prvenství 54 kampaní

Z canneského zlata mají radost všichni – Mladí Zlatí lvi z kategorie Média i René Jež (uprostřed)

Z canneského zlata mají radost všichni – Mladí Zlatí lvi z kategorie Média i René Jež (uprostřed) Zdroj: Flemedia

Do devátého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku se přihlásilo 54 kampaní. Nejvíce - celkem 7 - přihlášek poslala agentura MEC Slovakia následovaná agenturami MediaCom Praha, Made by Vaculik a Starmedia.

„Přestože počet přihlášek zůstal stejný jako loni, tak letos narostl počet přihlašovatelů z 20 na 23. Hodně nás těší, že se přihlašuje čím dál více zadavatelů. Letos jsou to už 4 společnosti. Opět posílil počet přihlášek ze Slovenska,“ uvedl René Jež, ředitel soutěže.

Z hlediska kategorií je nejvíc přihlášek, a to po dvanácti, v kategoriích Nejlepší využití OOH a digitálních médií. Nejvíce pak posílila kategorie Nejlepší kampaň, kde se počet prací zvýšil ze tří na šest. V rámci Flema Media AwardsSoutěží se soutěží v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň).

V prvním kole více než 100 porotců ze strany zadavatelů, agentur a dalších odborníků z komunikačního průmyslu nominují kampaně na shortlist, který bude oznámen na mezinárodní konferenci Flema Media Conference v pátek 19. září. Ve druhém kole užší porota na svém zasedání vybere vítěze jednotlivých kategorií. Ti budou slavnostně vyhlášeni ve čtvrtek 16. října.