„Veřejnost si stále spojuje areál BVV s místem pro konání veletrhů. Máme však již více než 10 let zkušeností s realizací nejrůznějších akcí. Právě to chceme ukázat našim stávajícím a hlavně potenciálním klientům. Ať vidí, jak je areál BVV multifunkční,“ vysvětluje důvod realizace kampaně vedoucí manažer projektu meziveletržní pronájmy BVV Jan Klimeš.
Kampaň je komunikována zejména prostřednictvím nových webových stránek Nejlepsi-prostor.cz. Na nich klienti získají všechny informace o možnostech BVV. Web realizovala agentura Adwertising Way. „Velký důraz klademe na obrazovou složku webu a jeho emociální ladění. Je to ideální nástroj pro prezentaci naší činnosti,“ říká Klimeš.
Kromě webu bude Nejlepší prostor propagován také inzertně, prostřednictvím PR komunikace, na sociálních sítích a PPC kampaní. Hlavní část komunikace je naplánována na září až listopad 2013. „Věříme, že výsledkem bude zvýšení povědomí o možnostech areálu BVV. Zároveň se chceme vymezit vůči hlavní činnosti Veletrhů Brno, právě vypíchnutím meziveletržních aktivit,“ uzavírá Jan Klimeš.