Virtuální Lama vstupuje na trh s Leo Burnett a s MODS

Lama Mobile je po dlouhé době jediným virtuálem, který launchuje v nadlince

Lama Mobile je po dlouhé době jediným virtuálem, který launchuje v nadlince

18. listopadu vstoupil na náš trh další z řady virtuálních operátorů. Pokud nepočítáme Kaktus, který provozuje T-Mobile, je Lama Mobile po dlouhé době jediným virtuálem, který launchuje v nadlince.

Virtuální operátor Lama Mobile patří do české investiční skupiny Lama Energy Group. Prezentuje se jako lidový operátor, který nabízí volání od 1 koruny za minutu a měsíční tarif s neomezeným voláním za 599 korun. Svůj vstup na trh provází kampaní, která odstartovala 15. listopadu a poběží v televizi, na internetu, v tisku a na velkých nadstandardních venkovních plochách.

Podívejte se na spot:

Vzniku kampaně předcházelo výběrové řízení, ve kterém zvítězila reklamní agentura Leo Burnett. Televizní spoty natáčela režisérská dvojice MODS. 20. listopadu odstartovala podlinková část kampaně, jejíž součástí je roadshow ve vybraných nákupních centrech, kde bude volání nabízeno společně s dalšími službami Lama Energy Group.

Na našem trhu v současné době figuruje více než třicet virtuálních operátorů, o většině z nich ale kromě odborníků na telekomunikace téměř nikdo neví. Někteří z nich si najali PR agenturu, ale do klasické nadlinkové kampaně investoval jen zlomek z nich.

Tiskový vizuál Lama MobileTiskový vizuál Lama Mobile Prostý design: Lamy a vystřihovánky

Jako první zahájil poskytování svých služeb loni 7. listopadu Blesk Mobil. Na trh se uvedl masivní kampaní, která se inspirovala u německého Bild Mobilu a vznikla v Havas Worldwide Prague. Druhým virtuálem byl Mobil.cz vydavatelství Mafra – i jeho launch proběhl v nadlince za přispění reklamní agentury Scholz & Friends. Do reklamy výrazně investoval při svém vstupu na trh koncem letošního května také Tesco Mobil. Jeho kampaň pro český trh adaptovala agentura Adam.