Visa a Albert spustily společnou kampaň

Vizuál pro kampaň Visy a Albertu od Saatchi & Saatchi

Vizuál pro kampaň Visy a Albertu od Saatchi & Saatchi Zdroj: Saatchi & Saatchi

Petr Novotný , Strategie
Držitelé platebních karet Visa mohou během září získat za nákupy v obchodech Albert slevové kupony. Za kampaní, která běží napříč mediatypy, stojí agentury Saatchi & Saatchi a Hullabaloo.

Každý, kdo až do 27. září 2016 zaplatí v některém ze supermarketů nebo hypermarketů Albert pomocí karty Visa nákup v minimální výši 500 Kč, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup.

„Touto kampaní reagujeme na stále sílící trend ve využívání bezhotovostního placení. Chceme ukázat i těm zákazníkům, kteří měli doposud z placení kartou obavy, že bezpečnost, pohodlnost a jednoduchost bezhotovostních plateb nejsou jen prázdná slova, ale staly se běžnou realitou našich životů,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň mediálně podporují televizními spoty a reklama online, v tisku i na venkovních plochách. Propagace probíhá také přímo v supermarketech a hypermarketech Albert a rovněž přes komunikační kanály řetězce, jako jsou newslettery, zákaznický časopis, bannery a sociální sítě. Vizuál připravovala agentura Saatchi & Saatchi, TV kampaň je od Hullabaloo.