Visa zahajuje „pulsující“ kampaň

Od 14. září bude v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Pomocí kroužících pruhů znázorňuje „pulsující systém plateb“.
Novou vizuální identitu představuje Visa i ve třech televizních spotech věnovaných jednotlivým platebním metodám. Na internetu a na webu Visa.cz navíc poběží i minutový spot, který spojí jednotlivé příběhy v jeden kruh.
„Cílem kampaně je nejen představit držitelům karet Visa dostupné platební metody, ale oslovit i ty držitele, kteří zatím placení pomocí karty příliš nevyužívají,“ prohlašuje marketingová manažerka Visa Europe Alice Filipovičová.
Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Zapojeny do ní budou rovněž partnerské banky Visa Europe.
Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.