Visa zahajuje „pulsující“ kampaň

Visa vždy s vámi

Visa vždy s vámi Zdroj: archiv

Visa spouští kampaň, ve které se ukazuje jako pulsující srdce uprostřed veškerých systémů plateb. Za kreativou stojí agentura Saatchi & Saatchi.

Od 14. září bude v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Pomocí kroužících pruhů znázorňuje „pulsující systém plateb“.

Novou vizuální identitu představuje Visa i ve třech televizních spotech věnovaných jednotlivým platebním metodám. Na internetu a na webu Visa.cz navíc poběží i minutový spot, který spojí jednotlivé příběhy v jeden kruh.

„Cílem kampaně je nejen představit držitelům karet Visa dostupné platební metody, ale oslovit i ty držitele, kteří zatím placení pomocí karty příliš nevyužívají,“ prohlašuje marketingová manažerka Visa Europe Alice Filipovičová.

Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Zapojeny do ní budou rovněž partnerské banky Visa Europe.

Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.