Vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích | E15.cz

Vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích

ilustrační foto
ilustrační foto
• 
ZDROJ: metropol.cz

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Mladá fronta rozšiřuje aktivity v televizním byznysu. Vydavatelství nově přebírá vysílání TV Metropol.

Programová skladba TV Metropol zůstane zachována a bude se nadále zaměřovat na zpravodajství, publicistiku a dokumentární pořady. Vydavatelství Mladá fronta již zahájilo výrobu nových pořadů a diváci se s nimi budou moct seznámit v nejbližších dnech. Změny podpoří i kompletní marketingová kampaň a speciální promoakce. Signál Televize Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje.

Vydavatelství Mladá fronta je v současné době aktivní ve všech mediatypech a pokrývá všechny cílové skupiny od lifestylových titulů přes zpravodajské a odborné tituly až nově po masová média. Po předloňském vstupu na trh s digitálními médii se vydavatelství Mladá fronta rozhodlo budovat a rozvíjet nové formáty.

„Pracujeme s těmi nejlepšími odborníky v řadě segmentů. To samo o sobě dává velmi dobrý základ k dalšímu rozvoji televizní stanice,“ řekl generální ředitel vydavatelství David Hurta.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.