Vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: metropol.cz

Mladá fronta rozšiřuje aktivity v televizním byznysu. Vydavatelství nově přebírá vysílání TV Metropol.

Programová skladba TV Metropol zůstane zachována a bude se nadále zaměřovat na zpravodajství, publicistiku a dokumentární pořady. Vydavatelství Mladá fronta již zahájilo výrobu nových pořadů a diváci se s nimi budou moct seznámit v nejbližších dnech. Změny podpoří i kompletní marketingová kampaň a speciální promoakce. Signál Televize Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje.

Vydavatelství Mladá fronta je v současné době aktivní ve všech mediatypech a pokrývá všechny cílové skupiny od lifestylových titulů přes zpravodajské a odborné tituly až nově po masová média. Po předloňském vstupu na trh s digitálními médii se vydavatelství Mladá fronta rozhodlo budovat a rozvíjet nové formáty.

„Pracujeme s těmi nejlepšími odborníky v řadě segmentů. To samo o sobě dává velmi dobrý základ k dalšímu rozvoji televizní stanice,“ řekl generální ředitel vydavatelství David Hurta.