Společnost Médea bude nakupovat mediální prostor pro všechny společnosti finanční skupiny Wüstenrot. „Za poslední tři roky se nám na základě vhodného mediálního mixu a optimalizace mediálních plánů podařilo významně zvýšit známost značky Wüstenrot jako finanční skupiny. Neustále však hledáme další cesty a formy, jak naplnit naše dlouhodobé cíle v oblasti známosti značky, jejího postavení a vnímání. Proto z výběrového řízení vyšla vítězně agentura Médea se svým návrhem využití našeho mediálního rozpočtu,“ komentovala výsledek Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Spolupráce Wüstenrotu s agenturou OMD Czech, která dosud pro Wüstenrot zajištovala nákup offline médií, a se společností ZenithOptimedia, jejímž prostřednictvím Wüstenrot nakupoval online reklamní prostory, končí k 31. prosinci 2014.