Wüstenrot mění mediální agenturu

Venkovní kampaň Wüstenrot

Venkovní kampaň Wüstenrot

Mediální agentura Médea vyšla jako vítěz z výběrového řízení na poskytování služeb mediální agentury pro finanční skupinu Wüstenrot na rok 2015.

Společnost Médea bude nakupovat mediální prostor pro všechny společnosti finanční skupiny Wüstenrot. „Za poslední tři roky se nám na základě vhodného mediálního mixu a optimalizace mediálních plánů podařilo významně zvýšit známost značky Wüstenrot jako finanční skupiny. Neustále však hledáme další cesty a formy, jak naplnit naše dlouhodobé cíle v oblasti známosti značky, jejího postavení a vnímání. Proto z výběrového řízení vyšla vítězně agentura Médea se svým návrhem využití našeho mediálního rozpočtu,“ komentovala výsledek Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot.

Spolupráce Wüstenrotu s agenturou OMD Czech, která dosud pro Wüstenrot zajištovala nákup offline médií, a se společností ZenithOptimedia, jejímž prostřednictvím Wüstenrot nakupoval online reklamní prostory, končí k 31. prosinci 2014.