„Analytická práce v ekonomických tématech mě vždy bavila a jsem rád, že ji mohu nyní uplatnit zase v poněkud jiném prostoru,“ uvedl Wagenknecht.
Vydavatelství Empresa Media rozšiřuje své investigativní oddělení v souladu se svou strategií posilování zpravodajského obsahu a své pozice na trhu.
Již v současné době tento tým dodává témata a obsah do všech svých titulů, především pak pro Týden, Faktor S, Sedmičku a Exkluziv. Nově se investigativní tým zapojí i do práce pro televizní skupinu TV Barrandov, pro kterou na podzim vznikne nový formát televizní publicistiky.
„I v letošním roce pokračujeme v investicích do naší mediální skupiny, jejichž cílem je ještě více posílit naši pozici na trhu. Je dobré být z pohledu celkového zásahu třetím největším mediálním domem na trhu, ale naše ambice míří výš.
Posilování investigativního týmu je z tohoto pohledu správným krokem, protože tento tým zajišťuje unikátní obsah, který je pro média klíčový. Lukáš Wagenknecht v průběhu své profesní kariéry prokázal své schopnosti; věřím, že je uplatní i u nás,“ uvedl předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup.
Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, časopis Faktor S, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.