Zaujalo nás v pražských ulicích

Venkovní kampaň T-Mobile

Venkovní kampaň T-Mobile

S příkladem originálního využití venkovní plochy přišli v dubnu dva významní zadavatelé – Wüstenrot a T-Mobile. Za zmínku stojí i fakt, že se oba jejich vizuály podařilo umístit na atraktivní, frekventovaná místa.

„Silna optika, velke bulve!“ A teď ještě navíc svítící – aspoň jako nástavby v podobě baněk na nových double bigboardech s Lukášem Pavláskem. Plocha o rozměrech 9,6 x 8,2 metru na fotografii se nachází na příjezdu z D1 na pražském Chodově, další double bigboardy T-Mobilu jsou k vidění v Ostravě a na pražském okruhu v Praze 5. Kreativa pochází z dílny agentury Saatchi & Saatchi, nákup médií obstarala agentura MediaCom, kampaň realizovala společnost BigMedia.

Venkovní kampaň WüstenrotVenkovní kampaň Wüstenrot

Další zajímavý bigboard s nástavbou se objevil 1. dubna v pražské ulici 5. května. Jedná se outdoorovou část kampaně na podporu aktuální nabídky hypoték Wüstenrot, kterou připravila agentura Scholz & Friends. Stejné vizuály, ale bez nástavby jsou umístěny na dalších čtrnácti plochách v celé republice.