Zlatá pecka startuje s kultovními reklamožrouty

21. Prima Zlatá pecka

21. Prima Zlatá pecka Zdroj: archiv

Národní soutěž kreativity Prima Zlatá pecka startuje 21. ročník. Čestným předsedou poroty je významný fotograf Antonín Kratochvíl, soutěž se poprvé spojuje s Nocí reklamožroutů.

Letošní kreativní klání Prima Zlatá pecka má opět odborné poroty složené z profesionálů z jednotlivých tvůrčích oborů. Zasednou v nich například režiséři a držitelé českých lvů F. A. Brabec a Ondřej Trojan, Jiří Mádl, hudební mág Varhan Orchestrovič Bauer, ředitelka TV Branded Entertainment Fuse.CZ Hana Halvorsen Bank, Štěpán Wolde z Media One, Tomáš Jindříšek z Dark Side a další.

Čestným předsedou letošní hlavní poroty je režisér, reklamní a umělecký fotograf, čtyřnásobný držitel World Press Photo, Clio Award, Lucy Award a dalších ocenění Antonín Kratochvíl.

Soutěž kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka vyhlašuje AČRA MK se svým novým partnerem Českým národním panelem (Nielsen/Admosphere, STEM/MARK a NMS Media Research). Průběžně každý den budou analyzovány všechny vysílané reklamy s českými a slovenskými herci. Výzkumný projekt ČNP a AČRA MK pak vyhodnotí, který herec nebo herečka má pro reklamní využití vysokou hodnotu, který je nejoblíbenější a koho nemají diváci rádi. O své favority bude moci bojovat v internetovém hlasování i veřejnost, stejně jako loni, kdy nakonec zvítězil Jiří Vyorálek z kampaně Vodafonu.

Kategorie soutěže o „Nejkreativnější Product placement“ se účastní tradičně Česká televize, TV Barrandov, TV Prima a TV Nova a přihlášené práce bude posuzovat speciální odborná porota, stejně jako v kategorii internetové a multimediální reklamy, které předsedá Tomáš Jindříšek.

Slavnostní předávání cen Prima Zlatá pecka bude na galavečeru v pražském Klubu Lávka 25. února 2016 spojeno s populární filmovou přehlídkou složenou z nejlepších reklam z celého světa Playstation Noc reklamožroutů. Tato noční mega afterpárty Zlaté pecky 25. února se tak jistě stane milým českým svátkem reklamy, který potěší nejen Zlatou peckou oceněné kreativce, ale všechny, kteří umí ocenit špičková reklamní díla, nebo se chtějí jen příjemně pobavit.