Výrobce čističe Mr. Proper si chce zaregistrovat značky LOL a WTF

Zdroj: Procter & Gamble

2
Fotogalerie

Americký spotřební gigant Procter & Gamble (P&G) si chce zaregistrovat zkratky „LOL“, „NBD“ a „WTF“ jako obchodní značky. O schválení požádal Americký patentový a známkový úřad už v dubnu.

Žádost o zaregistrování nových názvů se týká například mýdla nebo osvěžovače vzduchu. Mýdlo LOL by se tak brzy mohlo objevit v regálech hned vedle nejznámějšího výrobku společnosti – univerzálního čističe Mr. Clean, u nás prodávaného pod názvem Mr. Proper.

Společnost věří, že nová obchodní strategie zvýší prodeje u skupiny spotřebitelů mladších 35 let. Ta má totiž pro prodejce velký potenciál, píše BBC. Podle prognózy portálu Statista se očekává, že tato generace do roku 2020 zvýší své roční výdaje na 1,4 bilionu dolarů.

Změna strategie firmy může souviset s nástupem aktivistického investora Nelsona Peltze, který se v dubnu stal součástí rady společnosti, píše BBC. Ten loni v září řekl, že mladí se při nákupech více rozhodují podle emocí.