„Probíhají jednání o různých druzích spolupráce, včetně akvizice,“ potvrdil mluvčí a člen představenstva Mafry Roman Latuske. Lagardère v minulosti plánovala digitální televize TF1 a TE2 spojené se svými největšími rádii, kvůli komplikacím a průtahům při televizní digitalizaci je ale nespustila. Televize Óčko by se hodila víc do jejího portfolia než do vydavatelství Mafra, jehož těžištěm jsou tištěné tituly, míní Médiář.
„S Lagardère probíhají každý rok jednání o možnostech případné akvizice nebo hlubší spolupráce, v současné době je tato skupina jedním ze zájemců o Óčko,“ řekl Latuske, s tím, že další kroky budou v nejbližší době specifikovány.
Hudební televize Óčko v loňském roce snížila ztrátu na tři miliony korun z předloňských 29,4 milionu korun. Tržby televize meziročně vzrostly o deset milionů na 120 milionů korun. Pozitivní vývoj tržeb vlastníci stanice přisuzují loňskému uzavření smlouvy s firmou Atmedia o prodeji reklamního času a změně metodiky měření sledovanosti. Televize Óčko se loni poprvé dostala do peoplemetrového měření sledovanosti.
Óčko vysílá terestricky od loňského října ve čtvrtém digitálním multiplexu, který pokrývá skoro 26 procent obyvatel. Dále se nachází v kabelových sítích operátorů UPC a Telefónica O2 a na satelitních platformách CS Link, Skylink, Digi TV a UPC Direct. Loni k těmto distribučním kanálům přidala také streamování v chytrých mobilech.