Media Projekt: Čtenost E15 výrazně roste

Noviny vycházejí víc vstříc svým čtenářům i inzerentům

Noviny vycházejí víc vstříc svým čtenářům i inzerentům

Čtenářská obliba ekonomického deníku E15 roste. Proti minulému roku ho čte každý den o dvacet tisíc lidí víc.

Ekonomický deník E15 čte letos každý den zhruba 85 tisíc lidí. Jedná se tak o meziroční nárůst 73 procent. Data vyplývají z průzkumu společnosti STEM/MARK a Median s Unií vydavatelů na základě průzkumu Media Projekt.

Z dalších titulů vydavatelství Mladá fronta si výrazně polepšil například kulinářský časopis F. O. O. D. Tomu meziročně vzrostla čtenost dokonce o 84 procent a s obsahem každého vydání se seznámí 90 tisíc čtenářů. K velmi úspěšným se řadí i Maminka, která zaznamenala růst o 35 procent a Moje zdraví, které posílilo čtenost o 66 procent.

V průzkumu Media Projekt se od letošního roku vyměnil jeden z organizátorů, společnost GfK vystřídal na základě výběrového řízení STEM/MARK. Změnila se také metodika, která reflektuje vývoj populace a využívání nových technologií. Dotazník vyplnilo 12 675 respondentů.