Na trhu sledování mediálních výstupů vznikl nový významný hráč

Tomáš Berger, CEO projektu Monitora

Tomáš Berger, CEO projektu Monitora Zdroj: Monitora

Na poli mediálních monitoringů se odehrála akvizice v řádech desítek milionů korun. Monitora Media se tím stává dvojkou na trhu.

Startup s dvouletou historií Monitora Media kupuje stoprocentní podíl střediska monitoringu ve společnosti Media Tenor, která se zaměřuje na mediální analýzy, a monitorovala média pro řadu českých firem i veřejných institucí.

„Díky monitoringu nové generace, který média nejen monitoruje, ale i měří a analyzuje, jsme během dvou let získali stovky klientů a zásadní podíl na trhu. Akvizicí monitorovacích služeb od společnosti Media Tenor urychlíme náš růst a zároveň dodáme klientům výrazně lepší službu za výhodnějších podmínek,“ říká šéf Monitora Media Tomáš Berger. Podle něj je hodnota akvizice v řádech desítek milionů korun. Dojde k předání klientů i části zaměstnanců Media Tenor.

Zákaznické projekty a výstupy sjednocené pod Monitora Media budou podle Bergera obohaceny o nové zdroje, funkce, personalizované reporty, sledování zásahu na sociálních sítích i systém upozornění. Ten například umí vyhodnotit televizní a radiový vstup nejen na základě klíčového slova, ale také pomocí analýzy hlasu. Mezi současné klienty Monitora Media patří například Transparency International, AVAST, CzechInvest, pražský magistrát nebo ministerstvo dopravy.