I letos jsou v rámci ankety Křišťálová Lupa 2018 – Cena českého Internetu připraveny kategorie, které pokrývají potřeby a zájmy uživatelů českého internetu. Možnost ovlivnit výsledek ankety a hlasovat pro své oblíbené internetové osobnosti a projekty máte do 1. listopadu 2018.
Veřejnost může podpořit své oblíbené internetové projekty a osobnosti v šesti kategoriích:
- Zpravodajství a publicistika – mediální projekty všeobecného zpravodajství a publicistiky.
- Cena popularity– projekt, který u veřejnosti získal nejvíce sympatií.
- Internetové obchodování – uživatelsky nejoblíbenější projekty ze světa internetového obchodu (e-shopy, slevové portály, katalogy zboží, porovnávače cen apod.).
- Nástroje a služby – každodenní pomocníci potřební k řešení různých situací (komunikační služby, plánovače tras, vyhledávání dopravních spojů, nejrůznější databáze).
- On-line video - originální české videopořady, kanály na YouTube nebo Twitchi a další zajímavé počiny na poli internetového videa.
- Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů (zájmová fóra, lifestylové magazíny, komunitní projekty, bulvární média).
- One (wo)man show – jakýkoli projekt či aktivita vykonávaná jedním člověkem na českém internetu.
Kromě názoru široké veřejnosti dává Křišťálová Lupa prostor také odborné porotě, ta bude hlasovat v těchto kategoriích:
- Projekt roku
- Osobnost roku
- Anticena
- E-commerce inspirace
- Marketingová inspirace
- Obsahová inspirace
- Globální projekty českých tvůrců
- Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 22. listopadu 2018.
Hlasovací formuláře pravidla hlasování, složení odborné poroty a další informace nalezete na oficiálním webu ankety. Rozhodnutí o tom, zda právě váš favorit uspěje, je pouze ve vašich rukách.
Anketu Křišťálová Lupa 2018 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem ankety je společnostT-Mobile. Dalšími partnery akce jsouActive24, Chivas Regal a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz a Tiscali Media.