Poklesla i celková výkonnost MMS. Tržby společnosti se v loňském roce snížily z 841 milionů na 748 milionů korun. „Podnikatelská činnost MMS byla významně ovlivněna ekonomickou krizí v Česku a vývojem na mediálním trhu, především mírným poklesem marketingových výdajů do rozhlasového segmentu a pokračujícím nárůstem marketingových výdajů do internetového segmentu,“ uvádějí zástupci MMS.
Tyto negativní trendy se podle MMS podařilo částečně eliminovat úsporami v oblasti nakupovaných služeb. MMS prodává reklamní čas 61 regionálních a lokálních rádií, včetně stanic Blaník, Hitrádia, Kiss, Fajn nebo Čas. Na trhu má podle posledního měření Radioprojekt podíl přes 38 procent.
Do minusu spadla i mateřská firma Media Bohemia, kterou částečně ovládá miliardář Antonín Koláček. Její ztráta za uplynulý rok činila 27 milionů korun (o rok dříve dosáhla zisku 900 tisíc korun). Tržby spadly z 105 milionů na 86 milionů korun.
Hospodářský výsledek byl zásadně ovlivněn odpisem finančního majetku – stoprocentního podílu ve společnosti ESA, reklamní agentury v likvidaci, píše se ve výroční zprávě Media Bohemia.