Renault kupuje podíl v mediálním domě, lidé v samořízených autech si prý budou chtít číst | E15.cz

Renault kupuje podíl v mediálním domě, lidé v samořízených autech si prý budou chtít číst

ČTK

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Francouzská automobilka Renault kupuje 40procentní podíl v mediální společnosti Sophia, který vydává například hospodářský magazín Challenges. Renault ve středu tento krok zdůvodnila vizí, podle níž se lidé díky rozvoji samořízených automobilů budou v budoucnu při jízdě věnovat čtení nebo poslechu zpráv na podcastu. Z automobilu se tak stane svého druhu novinový stánek.

"V dnešní době tráví Francouzi a jiní Evropané kvůli dojíždění každý den asi dvě hodiny v autě," uvádí se ve sdělení, z něhož citovala agentura Reuters. Šéf vydavatelství Sophia Claude Perdriel a šéf Renaultu Carlos Ghosn se proto domnívají, že čas nyní věnovaný řízení budou lidé díky samořízeným vozům připojeným k internetu trávit různými jinými aktivitami. Například vzděláváním nebo poslechem zpráv.

Cena transakce nebyla zveřejněna, podle mluvčí Renaultu bude dokončena začátkem příštího roku. Šéfem vydavatelství Sophia zůstane Claude Perdriel.

Autor: ČTK

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah