Smartphony pro mladé nasměřovaly realme do TOP 5

Zdroj: ASCENSION INTERNATIONAL TRADING CO., LIMITED

Nejrychleji rostoucí producent chytrých telefonů na světě realme se v Česku dokázal za necelý rok přítomnosti na trhu dostat mezi pět nejdodávanějších značek na trhu. Firma s expanzí nekončí a chystá se posilovat na více než šesti desítkách trhů, kde nyní působí.

Realme se zaměřuje i na podporu infrastruktury budoucnosti. Patří mezi velmi výrazné popularizátory sítí páté generace a představila třeba realme 7 5G, nejdostupnější telefon s podporou těchto sítí na našem trhu. Mladí jsou pro realme klíčovou cílovou skupinou a proto firma představila i model řady realme 7i přímo zaměřený na příznivce mobilních her a mládež, konzumující vizuální obsah. To usnadňují výkonné procesory a silné baterie, které zvládnou přehrát až 12 filmů za sebou.

Rychlý globální růst

Růst značky je poslední dobou úctyhodný. Za pouhé dva roky zaznamenala podle výzkumné společnosti Counterpoint Research nárůst prodejů o 65 %. Konkrétně šlo o 42 milionů telefonů, které v globálním měřítku znamenají sedmé místo ve svém odvětví. Pro srovnání – žádné jiné značce se za stejné období nepodařilo překročit ani 50% nárůst. „Nováček“ na globálním trhu tak zaujal mezi již zavedenými výrobci sedmé místo. Telefony realme nyní používá více než 50 milionů uživatelů v 61 zemích světa.

Mezi ně patří i Česká republika, kde realme dosahuje vynikajících výsledků. Podle renomované společnosti Canalys se v posledním čtvrtletí loňského posunulo mezi pět nejdodávanějších značek na trhu. Společnost má přitom ambice být na špičce v prodejích i v popularitě mezi spotřebiteli.

Výkonnost i styl

Rychlý růst podporuje několik faktorů. Jednak jde o flexibilitu, která realme umožňuje velmi pružně a rychle reagovat na dění na trhu. K tomu se přidává systematická a dlouhodobá práce s cílovou skupinou. Brand se prezentuje jako partner mladé generace, který perfektně rozumí jejímu životnímu stylu a umí ji v něm podpořit. Mezi klíčové hodnoty realme patří styl, výkon a nejnovější technologie.

„Naším sloganem je ‚Dare to Leap‘. Proto se snažíme skokově posouvat hranice v designu a inovacích, což jsou věci, s nimiž se mladí lidé rádi ztotožňují. V nové situaci jsme také zákazníkům ihned nabídli prodloužené záruky, zkvalitnili online podporu a zkrátili dodací lhůty,“ komentuje úspěch své značky zakladatel a CEO Sky Li. Ten mimochodem kolem sebe vzhledem k zaměření své společnosti cíleně soustředil velmi mladý management.

ASCENSION INTERNATIONAL TRADING CO., LIMITED

Modely měst v mobilu

Zatím poslední novinkou ambiciózní firmy je série realme 8, kterou Sky Li a jeho tým uvádí v současnosti na český trh. Špičkový model střední třídy realme 8 Pro nabízí fotoaparát s rozlišením 108 Mpx, pro uživatele přichystal i některé převratné fotografické funkce: jako první na světě umožní natáčet časosběrná videa noční oblohy (tzv. starry mode) a také časosběr s režimem Tilt-shift. Díky této funkci, kterou jinak známe z profesionálních fotoaparátů za desítky tisíc korun, vypadají panoramatické snímky krajiny či měst jako prostorové zmenšeniny.

Podle vyjádření vedení firmy chce Sky Li šlapat na paty i největším globálním konkurentům. V České republice se chce dostat mezi tři nejprodávanější značky a stát se lídrem v oblasti 5G. Kromě inovativních smartphonů nabízí realme v těchto dnech i novinky v oblasti chytrých hodinek, sluchátek či produktů pro inteligentní domácnost.