Efektivní pomoc Edenredu pomůže zvýšit návštěvnost restaurací

.

. Zdroj: Shutterstock

.
.
.
3
Fotogalerie

Společnost Edenred letos v obou koronavirových vlnách přišla s rychlou a efektivní podporou restaurací. Ty jsou v kritické situaci -  jejich obraty klesly v první vlně epidemie o 80 % a jen o něco lépe na tom byly na podzim. Pomoc zasaženému sektoru je založená na digitálních aplikacích, jejichž prostřednictvím dokáže Edenred oslovit a motivovat k opakovaným návštěvám restaurací přes čtvrt milionu majitelů stravenkových karet.

„Společnost Edenred využívá k digitalizaci stravenek nejmodernější technologie včetně platebních karet Mastercard, či moderních platebních metod jako je Google Pay, Apple Pay a Qerko. Díky tomuto náskoku jsme schopni restaurace efektivně a rychle podpořit. A plánuje v tom pokračovat i nadále,“ říká generální ředitel Edenredu Nicolas Eich.

Poslední novinkou je listopadové spuštění rozsáhlého věrnostního programu, který motivuje uživatele stravenkových karet Edenredu k návratu do restaurací cash backem v hodnotě 5 Kč. Program platil i v době zavření restaurací, kdy nákup probíhal pouze přes výdejní okénka, jejichž vyhledavač Edenred umístil na svoje stránky již pár dní po vyhlášení nouzového stavu. Jedinou podmínkou je registrace na www.Huradorestaurace.edenred.cz a útrata nad 100 Kč, což je částka, kterou splňuje drtivá většina obědových útrat. Průměrná cena za jedno menu nyní v celorepublikovém podle Ticket Restaurant Card indexu přesahuje 130 korun.

Hurá do restaurace je volné pokračování akce, která byla spuštěna v květnu, po první vlně zavření restaurací. Díky rozsáhlé digitalizaci a velkému počtu stravenkových karet bylo možné cíleně odměňovat návštěvy restaurací – za každých 5 plateb dostal uživatel stravenkové karty registrovaný do programu 131 Kč na další oběd. Do projektu se zapojilo více než dvacet tisíc lidí, kteří si  během dvou měsíců a zaplatili ve znovuotevřených restauracích 211 tisíc jídel. Třicet tisíc obědů pak Edenred rozdal. Výsledkem akce je tak téměř čtvrt milionu obědů prodaných restauracemi v celé ČR a více než 20% nárůst návštěv v restauracích.

„Právě tyto výsledky nás motivovaly připravit pokračování této akce i nyní,“ říká generální ředitel Edenredu Nicolas Eich. Ten zdůrazňuje, že program je určen výhradně k podpoře restaurací a nevztahuje se na platby za jídlo v maloobchodě.

Edenred počítá ještě s dalším významným rozšířením programu, který jej nově dostane ke statisícům strávníků. Restauracím v partnerské síti Edenred přinese jednoduchou možnost, jak zdarma propagovat své vlastní nabídky v kompletně inovované mobilní aplikaci, a to pomocí transakčních notifikací, které chodí při každé platbě více než 170 000 uživatelům stravenkových karet. Ti si aplikaci otevřou měsíčně více než 1 500 000x, což představuje významný reklamní prostor, který nyní k dispozici gastro segmentu. Zadání nabídky do aplikace bude možné v první polovině ledna 2021 přes partnerský portál na adrese edenred.extranet.cz. Již nyní se však restaurace mohou do programu před-registrovat na adrese: https://www.edenred.cz/specialni-nabidky-partneru. .. | Sdružení pro zaměstnanecké stravování, z.s.