Italskému módnímu domu Armani loni poprvé po třech letech stouply čisté tržby. Zvýšily se o 2,3 procenta na 2,158 miliardy eur (57,6 miliardy korun). Dopad koronavirové pandemie do letošního hospodaření firma neodhadla. Dodala ale, že má dostatek prostředků na to, aby se s nejistotou vyrovnala. V dobách nejvyšší krize výrobce šil jednorázové zdravotnické kombinézy pro zdravotníky.
Italská módní značka Armani v posledních třech letech zefektivňovala distribuci a zužovala počet nabízených značek. K růstu vrátila o rok dříve, než sama plánovala.
Celkové tržby Armani včetně příjmů z licencí stouply o devět procent na 4,157 miliardy eur. Zisk před zdaněním se snížil o 12 procent na 175 milionů eur a čistý zisk činil 124 milionů eur.
Výrobce luxusních oděvů uvedl, že zatím není možné správně vyhodnotit dopad nemoci COVID-19 na jeho podnikání. Dodal ale, že má dostatek prostředků na to, aby se s nejistotou vyrovnal.
Firmu založil v roce 1975 módní návrhář Giorgio Armani, který je i ve svých 85 letech stále jejím vlastníkem a ředitelem. Podnik navrhuje a vyrábí pod několika značkami luxusní oděvy, šperky, módní doplňky, kosmetiku a obuv. Aktivní je i v realitách, provozuje restaurace a hotely.
V dobách nejvyšší krize v souvislosti se šířením nového koronaviru Armani ve svých výrobních závodech šil jednorázové zdravotnické kombinézy pro zdravotníky v nemocnicích.