Všichni, kdo se zajímají o nová média, se dozvědí, jak mohou lépe poznat pomocí analýzy dat svou cílovou skupinu, jak kreativně využít sociální sítě pro marketingovou komunikaci i jak připravit kvalitní a čtenářsky atraktivní datovou žurnalistiku. Program přednášek bude rozdělen na několik programových bloků: Data, Sociální média, Diplomové práce, Veřejně prospěšné projekty, Workshopy.
Konferencí budou opět provádět zkušení řečníci: Petr Koubský, analytik a publicista, Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, a Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filizofické fakultě Univerzity Karlovy.
Z programu vybíráme:
Pavel Ungr (H1.cz): Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi
Marek Prchal (Médiář.cz): Prvních deset věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku
Michal Šrajer (Inmite s.r.o.): Využití mobilních aplikací pro vizualizaci dat
Filip Podstavec (AITOM Media s.r.o.): Guest blogging v praxi
Jan Cibulka (Datastory.cz): Datová žurnalistika na koleně
Adam Reinberger (Contra Media): Tvorba obsahu a jeho monetizace
Tomáš Búřil (AdExpres.com): Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent?
Konferenci New Media Inspiration pořádá nezávislá podnikatelská sít TUESDAY Business Network za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Kompletní program konference najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.