Data a inspirace budou hlavními tématy konference New Media Inspiration

New Media Inspiration

New Media Inspiration Zdroj: New Media Inspiration

V sobotu 19. ledna se hlavní budova Filozofické fakulty Univerzity Karlovy už podruhé stane dějištěm celodenní odborné konference New Media Inspiration, která se bude věnovat novým médiím, tedy sociálním sítím, mobilním aplikacím, online kampaním. Hlavním tématem letošního ročníku budou data a práce s nimi.

Všichni, kdo se zajímají o nová média, se dozvědí, jak mohou lépe poznat pomocí analýzy dat svou cílovou skupinu, jak kreativně využít sociální sítě pro marketingovou komunikaci i jak připravit kvalitní a čtenářsky atraktivní datovou žurnalistiku. Program přednášek bude rozdělen na několik programových bloků: Data, Sociální média, Diplomové práce, Veřejně prospěšné projekty, Workshopy.

Konferencí budou opět provádět zkušení řečníci: Petr Koubský, analytik a publicista, Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, a Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filizofické fakultě Univerzity Karlovy.

Z programu vybíráme:

Pavel Ungr (H1.cz): Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi

Marek Prchal (Médiář.cz): Prvních deset věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku

Michal Šrajer (Inmite s.r.o.): Využití mobilních aplikací pro vizualizaci dat

Filip Podstavec (AITOM Media s.r.o.): Guest blogging v praxi

Jan Cibulka (Datastory.cz): Datová žurnalistika na koleně

Adam Reinberger (Contra Media): Tvorba obsahu a jeho monetizace

Tomáš Búřil (AdExpres.com): Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent?

Konferenci New Media Inspiration pořádá nezávislá podnikatelská sít TUESDAY Business Network za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Kompletní program konference najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.