Dnes otevírá nová nákupní Galerie Moritz v Olomouci

Nové nákupní centrum v Olomouci Galerie Moritz se pro veřejnost otevřelo ve čtvrtek 29. listopadu 2012. Jde o komplexní rekonstrukci a modernizaci bývalého obchodního domu Prior. Developerem je Reality management, pronájem exkluzivně zajišťovala společnost Cushman & Wakefield.

“Centrum Olomouce patří k těm, ve kterých zůstal každodenní život. A tam, kde je návštěvník, je i zákazník. Jsem přesvědčen, že po svém otevření se Galerie Moritz opět stane hlavní nákupní destinací v centru města,” říká výkonný ředitel Reality management Radovan Pilich. “Developer má s podobnými přestavbami zkušenosti a s každou další realizací roste kvalita výsledného díla. Projekt má unikátní polohu přímo v srdci města na křižovatce pěší zóny a trasy tramvaje. Zákazníkům nabídne oblíbené mezinárodní značky i specializované prodejny,” říká Rostislav Veselý, který se podílel na pronájmu obchodních ploch.

Původní obchodní dům Prior byl poprvé otevřen v roce 1982. Rekonstrukcí se obchodní plochy zvětšily na zhruba 8000 čtverečních metrů. Mezi nájemce Galerie Moritz patří módní řetězec H&M, supermarket Billa, elektroprodejna Euronics, hračky Dráčik, obuv CCC, DM Drogerie, knihy NEO Luxor a další specializované obchody.

V Olomouci dnes existuje 1009 m² moderních maloobchodních ploch na tisíc obyvatel (tzn. obchodní centra a nákupní parky, bez hobby marketů a prodejen nábytku). Po otevření Galerie Moritz se toto číslo zvýší na zhruba 1100 m²/tisíc obyvatel. Celorepublikový průměr je přitom 882 m²/tisíc obyvatel. V případě Olomouce se tedy dá hovořit o nasyceném trhu. Developerské aktivity však v tomto regionu neutichají a v příštím roce je naplánováno otevření dalšího velkého projektu, který zvedne objem maloobchodních ploch na zhruba 1550 m²/tisíc obyvatel.