Pokud se informace webu ukážou jako pravdivé, bude Foursquare ohodnocen ani ne na polovinu hodnoty, kterou měl před dvěma lety. Majitelé portálu už údajně jednají s potecionálními kupci o celkovém prodeji firmy. Mluvčí Foursquare odmítl informace Re/code komentovat.
Firma zakladatele Dennise Crowleyho je na trhu od roku 2009 a zprvu byl o ní mezi investory velký zájem. Mladá společnost však nedokázala přijít na to, jak na svých zhruba 50 milionech uživatelích (údaj v červenci 2014) vydělat peníze. Respektive tolik peněz, aby to alespoň pokrylo náklady. Foursquare stále žije především z nasbíraných investic a dokonce díky půjče ve výši 41 milionů dolarů. Celkově už takto posbíral přes 162 milionů dolarů. A ani prodej dat, které je pak integrují do svých služeb (třeba Microsoft a Bing) zatím není tak zázračně výnosný.
Foursquare se nikdy nestal skutečně masovou službou jako jiné sociální sítě. Přestože má kolem 50 milionů uživatelů, většinou jde o fandy technologií a aplikací, ne přímo „masovou“ veřejnost, jak psal web E15.cz před časem.