Skupina PPF zveřejnila své nejoblíbenější písně a vytvořila kampaň na podporu vědy | E15.cz

Skupina PPF zveřejnila své nejoblíbenější písně a vytvořila kampaň na podporu vědy

Anna Křížková

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

Mezinárodní investiční skupina PPF ladí vánoční atmosféru. Na streamovací platformě Spotify sestavili při příležitosti jejího třicátého výročí svůj playlist s písněmi, které provázely po celých třicet let jejich firemní večírky. Skupina zároveň zahájila kampaň na podporu vědy s heslem „Věda je odvaha“. Svůj hudební playlist má například i mobilní operátor T-mobile nebo zahraniční pobočka společnosti Deloitte. 

Hudební playlist Skupiny PPF s názvem PPF Favourite Tracks obsahuje písně z období let 1991–2021 a obsahuje převážně české skladby. Mezi interprety lze najít například Richarda Mullera, Davida Kollera, skupinu Kabát, ale i Kapitána Dema. 

„Řekli jsme si, že tradiční novoroční přání pojmeme jinak. Dali jsme na něj výběr z písní, které se hrály během 30 let na vánočních večírcích PPF. Tento playlist také symbolizuje období dosavadní třicetileté historie skupiny. Navíc svátky jsou spojeny se zážitky a poslech dobré hudby je přece jedním z nich,“ poznamenal Leoš Rousek, ředitel komunikace PPF. 

Zatímco si teď před Vánoci může široká veřejnost přehrát jejich hudební playlist, v pražských ulicích si mohou lidé povšimnout nových billboardů s kampaní na podporu vědy, za kterými stojí taktéž Skupina PPF. Kampaň doprovází heslo „Věda je odvaha“. 

„Udělali jsme kampaň s tématem vědy, protože je to něco, na čem nám ve skupině dlouhodobě záleží a dlouhodobě se tomu věnujeme. Vizuál, kterému říkáme ,einsteinka‘, podtrhuje talent, touhu objevovat a odvahu hledat nové cesty,“ vysvětlil Rousek. Zároveň dodal, že podpora vzdělávání je jedním z pilířů dobročinných aktivit skupiny. „Vědě a výzkumu se věnuje i naše biotechnologická společnost SOTIO,“ dodal Rousek.

Nizozemská pobočka mezinárodní poradenské firmy Deloitte má také vlastní hudební playlist v aplikaci Spotify a nese název Chemistry of Music. Česká pobočka firmy Deloitte sice zatím vlastní playlist nesestavila, ale natáčí pravidelné podcasty s názvem dCast. „V podcastech máme zajímavé byznysové příběhy, bavíme se o aktuálních byznysových trendech a často si zveme zakladatele nejrůznějších firem,“ vysvětlila mluvčí české pobočky společnosti Deloitte Jana Morávková.

Skupina PPF Petra Kellnera, který v březnu zahynul, investuje do mnoha odvětví, a to od finančních služeb, telekomunikací, nemovitostí, strojírenství až po biotechnologie. PPF ke konci prvního pololetí vlastnila aktiva za 44 miliard eur (zhruba 1,15 bilionu korun) a zaměstnávala celosvětově 98 tisíc lidí.

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newslettery