Startup Summit 2015 vás naučí využít know-how startupů ve vašem byznysu
Tyinternety.cz a vydavatelství Mladá Fronta uspořádají 15. října v prostorách moderního klubu SaSaZu již čtvrtý ročník Startup Summitu. Letos přináší novinku – tři roky se konference zaměřovala na startupisty, nyní vysvětlí fungování startupů lidem z byznysu.
Váš trh se mění
Jediná konference svého druhu v Česku přinese odpovědi na otázky, jak startupy fungují a proč kompletně mění pravidla trhu. Startupisti totiž už dávno nejsou jen uhrovití kluci z garáže, jsou to nové ekonomické jednotky, které ovlivní i váš byznys. Pokud se tak už nestalo.
Nová generace podnikatelů dokáže efektivněji inovovat, levněji získat zákazníky a ohrozit tak fungující, zaběhlé společnosti. Zeptejte se třeba taxikářů na jejich názor o společnosti Uber, knihkupectví na Amazon nebo prodejců hudby na Spotify.
„Lidi z byznysu vědí, že tady startupy jsou a že ovlivňují jejich trh, ale nechápou, co přesně za tímto trendem je. Vidí nový svět, který jim ohrožuje podnikání. Netuší, že se mohou a mají od startupů učit – například inovovat a efektivněji přivádět na trh nové produkty,“ vysvětluje motivaci pro letošní ročník Startup Summitu jeden z jeho organizátorů, Ondřej Hoza.
Za den expertem na startupy
Potvrzení jsou již první spíkři z řad nejvýraznějších osobností startupového prostředí v Česku, například Tomáš Čupr stojící za firmami Slevomat, Dáme Jídlo a Rohlík nebo Ondřej Bartoš z CREDO Ventures, ne-startupistům známý působením v televizní soutěži Den-D. V tuto chvíli potvrzují svou účast i další osobnosti startupové scény, mezi nimi nebudou chybět profesionálové z vedení firem jako SocialBakers, MITON nebo CDN77.
Názory a zkušenosti vybraných osobností jsou klíčové k pochopení principů stojících za úspěchem startupů. Vybrané osobnosti rozumí jak velkému byznysu, tak startupům, a mohou tedy sloužit jako most mezi těmito dvěma přibližujícími se světy.
Panelové diskuze přinesou témata pro velké společnosti – například jak uvažovat o investicích a rizikovém kapitálu nebo jak využít služeb a nástrojů startupů ve svůj prospěch. Část programu také přiblíží konkrétní příklady malých a inovativních firem schopných konkurovat velkým a zavedeným hráčům, třeba v oblasti finančních služeb.
Vstupenky v prodeji
Startup Summit tak za jediný den přinese kompletní přehled dění ve startupovém prostředí v Česku. To je také důvod, proč by si jej neměli nechat ujít ani samotní startupisti – kromě aktuálního přehledu o jejich konkurenci mohou získat kontakty na velmi důležité lidi, nejen když chystají B2B byznys.
Klasické vstupenky na Startup Summit, který se odehraje 15. 10. 2015 v klubu SaSaZu v pražských Holešovicích, se začínají prodávat dnes za 4 000 korun bez DPH, VIP lístek vyjde na 7 500 korun. Očekávaná návštěvnost je podle organizátorů 600 lidí.