Zákazníci si budou moci vybrat ze tří tarifů se 70, 100 a 130 kanály včetně těch v HD kvalitě. Ceny se pohybují od 399 po 899 korun měsíčně. Nabídku doplní šest tematických balíčků s prémiovými kanály. Služba nabízí mimo jiné funkci zpětného zhlédnutí až 48 hodin nebo nahrávání pořadů.
„Letošní rok je pro nás rokem internetu pro domácnosti včetně služeb, které s ním souvisejí. Spuštění T-Mobile TV je proto logickým krokem, jímž dále rozšíříme a zpříjemníme nabídku pro naše zákazníky,“ uvedl ředitel marketingu pro rezidentní segment T-Mobile Tomáš Ryšavý.
Také T-Mobile bude mít videotéku
Konkurenční O2, která má přes 200 tisíc uživatelů své O2 TV, nabízí rovněž tři tarify s 60, 98 a 120 programy za cenu od 299 do 749 korun měsíčně. Od dubna O2 v reakci na nabídku T-Mobilu prodlouží možnost zpětného zhlédnutí programů z nynějších 30 na 50 hodin. UPC nabízí 50 až 130 programů za 278 až 899 korun za měsíc. Televizní služby u UPC využívá kolem 460 tisíc zákazníků.
Podle Ryšavého Česko v současnosti v porovnání s dalšími evropskými zeměmi proporcionálně zaostává v počtu zákazníků placené televize. „V horizontu pěti let se bavíme o potenciálu zhruba 800 tisíc zákazníků,“ dodal. T-Mobile stejně jako konkurence nabídku televize doplní videotékou a možností sledování televizních pořadů z mobilních zařízení.
Set top box se smlouvou na dobu určitou lze pořídit na splátky za korunu na místě a poté 100 korun měsíčně po dobu 23 měsíců. Bez smlouvy vyjde na 2999 korun. V budoucnu by set top box mohly nahradit například aplikace v chytrých televizích. T-Mobile má kolem šesti milionů uživatelů mobilních služeb a je tak největším mobilním operátorem v Česku. Nabízí rychlé mobilní internetové připojení LTE i pevné připojení xDSL. Vlastníkem T-Mobilu je skupina Deutsche Telekom.