Tesla Model 3 nemá klasický klíček ani bezdrátový modul či kartu. Majiteli stačí s vozem spárovat svůj chytrý telefon. Nejenže jej odemkne, což je už také u jiných značek běžné, ale také nastartuje a odjede právě díky chytrému telefonu.
Ale co dělat, když máte telefon úplně vybitý? Možnost odemčení kartou zde rovněž existuje. Karta s technologií NFC je ale prezentována až jako druhé, záložní řešení. Tu je nutné přiložit na B-sloupek a pak položit na speciální místo v interiéru, mezi přední sedadla.
Možná vás napadne i otázka, co dělat, když je vybitá samotná Tesla natolik, že není energie pro její odemčení. Elektromobil si ovšem pečlivě hlídá úroveň dostupné energie v akumulátorech a především – pro kontrolní a bezpečnostní systémy má zcela oddělený samostatný akumulátor. I když byste tedy s elektromobilem jeli úplně nadoraz, až by vám došla energie na jízdu, stále byste mohli odstavené auto u krajnice zamknout.
Podívejte se, jak se ovládá automobil Tesla:
Automobilka v současnosti čelí obrovské výzvě. Kvůli vysoké poptávce musí produkci nového modelu do konce roku navýšit na 20 000 aut za měsíc, na což poměrně malá automobilka dosud nebyla zvyklá.