Twitteru se podařilo získat dalšího mediálního partnera, bude živě streamovat zprávy Bloombergu

Budoucnost Twitteru je stále velkou neznámou, hlavně kvůli tomu, že se nedaří zvyšovat počet uživatelů, kteří tuto sociální síť pravidelně používají. Twitter se aktuálně může pochlubit přibližně 300 miliony uživatelů, kteří ho používají alespoň jednou za měsíc, další ale nepřibývají.

Nový šéf Twitteru – Jack Dorsey se to už nějakou dobu snaží změnit novým přístupem, který zahrnuje partnerství s mediálními společnostmi. Twitter tak v minulosti oznámil spolupráci s NFL, že bude živě streamovat vybrané zápasy.

Vzhledem k tomu, že se objevily i první spekulace, že by se Twitter mohl spojit s Yahoo, nelze se divit aktuální novince v podobě partnerství s velkým mediálním domem Bloomberg. Twitter bude streamovat tři pořady o novinkách, které Bloomberg vysílá každý den, přičemž podobně jako u dohody s NFL nebo CBS se bude dělit o výdělek z reklamy.

Podle informací webu Recode se také Twitter snaží dohodnout s NBA a Major League Soccer a lze předpokládat, že tak brzy nabídku streamovaných sportovních zápasů opět o něco rozšíří.

Twitter je především o rychlém šíření novinek a podle statistik disponuje i velkou komunitou hráčů počítačových a konzolových her. To by mu mohlo pomoci při streamování i z herních zápasů, které začínají být stále populárnější po celém světě.

Kvůli většímu zaměření na video nedávno Twitter koupil i technologický startup Magic Pony, který dokáže pomocí efektivnější komprese s využitím strojového učení vylepšovat obraz videa v reálném čase.