Twitteru se podařilo získat dalšího mediálního partnera, bude živě streamovat zprávy Bloombergu
Nový šéf Twitteru – Jack Dorsey se to už nějakou dobu snaží změnit novým přístupem, který zahrnuje partnerství s mediálními společnostmi. Twitter tak v minulosti oznámil spolupráci s NFL, že bude živě streamovat vybrané zápasy.
Vzhledem k tomu, že se objevily i první spekulace, že by se Twitter mohl spojit s Yahoo, nelze se divit aktuální novince v podobě partnerství s velkým mediálním domem Bloomberg. Twitter bude streamovat tři pořady o novinkách, které Bloomberg vysílá každý den, přičemž podobně jako u dohody s NFL nebo CBS se bude dělit o výdělek z reklamy.
Podle informací webu Recode se také Twitter snaží dohodnout s NBA a Major League Soccer a lze předpokládat, že tak brzy nabídku streamovaných sportovních zápasů opět o něco rozšíří.
Twitter je především o rychlém šíření novinek a podle statistik disponuje i velkou komunitou hráčů počítačových a konzolových her. To by mu mohlo pomoci při streamování i z herních zápasů, které začínají být stále populárnější po celém světě.
Kvůli většímu zaměření na video nedávno Twitter koupil i technologický startup Magic Pony, který dokáže pomocí efektivnější komprese s využitím strojového učení vylepšovat obraz videa v reálném čase.