Značky Volkswagen a Audi naznačují v nových videosekvencích, v jakém duchu se ponesou jejich letošní reklamy. U Volkswagenu půjde zřejmě o hopsání pitoreskních postaviček kolem amerického Passatu, přičemž u Audi se má vše točit kolem fingované výstavy psů. Připomeňme, že Super Bowl je tradiční a v americkém sportu mimořádně prestižní a sledovanou událostí. Jde o každoroční finále americké Národní fotbalové ligy, jež patří v televizi mezi nejsledovanější sportovní podniky sezóny. Minuta reklamního času přijde na několik milionů dolarů, přesto se o příležitost předvést se před desítkami milionů diváku velké společnosti jenom perou.
Automobilky pro tuto příležitost připravují speciální reklamní spoty a některé z nich je představují s předstihem. V roce 2012 vynikla třeba působivá prezentace čtyř nových modelů Mercedes-Benz, o rok dříve pak Suzuki Kizashi unikající před sněhuláky. Před rokem uvedl Volkswagen video Beetle „Get Happy!“, nicméně z posledních let se zřejmě nejvyššího ohlasu dočkal klip The Force s malým Lordem Vaderem. Uvidíme, čím nás velké automobilky překvapí letos.
Článek vyšel na webu AutoRevue.cz