Zápisník Jiřího Liebreicha: Hlavní je zaujmout

Reklama v metru ve znění "vybodni se na metro".

Reklama v metru ve znění "vybodni se na metro". Zdroj: Jiří Liebreich

Fortuna se musí omlouvat
2
Fotogalerie

Získat si pozornost potenciálního klienta může být v době přemíry informací náročnější disciplína než hod neorouškovaným cestujícím z metra. Po prodejích lační inzerenti proto z gusta sázejí na čím dál originálnější formulace v reklamách.

Originality ani pražského dopravního podniku se evidentně nebojí také největší český internetový obchod. Do metra umístěnou reklamu na koloběžku otitulkoval slovy „vybodni se na metro.“ Na kampani se nedobrovolně, zato výrazně podílí i lišák magistrát chystající zdražení jízdného.

Zaujmout se před pár lety snažila i sázková kancelář Fortuna, když vypsala sázky na to, zda ukrývá exministr vnitra Ivan Langer úplatky v matraci, nádržce záchodu, či krabici od vína. Teď se musí omlouvat a platit. Suma sumárum: Fortuna zaujala určitě. Jestli na originalitě vydělala? Sázím, že ne.