Zápisník Jiřího Liebreicha: PR na pětku

Pražská MHD (ilustrační foto)

Pražská MHD (ilustrační foto) Zdroj: E15 Michaela Szkanderová

Hlavní motor tuzemské ekonomiky vzdoruje pandemii bez šéfa. Bernhard Maier skončil začátkem července, nového bosse Škody Auto bychom měli znát v srpnu. Kdo jím bude? Zase vrcholný manažer z Německa, nebo někdo z Mladé Boleslavi?

Příští vládce tuzemského autolandu se bude muset od prvního dne ohánět tempem mechaniků vyměňujících pneumatiky ve formuli 1. I tak by jím mohl být znovu Čech. Škoda by působila zase o něco češtěji – alespoň na oko.

Stejné tempo s mechaniky F1 rozhodně nedrží vedení pražského magistrátu, které chce dát vozům hromadné dopravy jednotný vzhled. Že zůstávají nevyřešené klíčové dopravní otázky, na to už jsme zvyklí. Zarazí ale, že radní selhávají i v úkolu nejdůležitějším: PR. Nechat prosáknout informaci o plánované investici do jednotného vizuálu v době, kdy pomalu není na plnohodnotný provoz MHD, je vážně kumšt.