Potrefená husa, Naše Hospoda, Ostravarna. Teď chystá Staropramen nový koncept | E15.cz

Staropramen nabídne další sestru Potrefených hus. Chce tím zacílit na mladší klientelu

pej

První restaurace s názvem Potrefená husa se otevřela před dvaceti lety na Vinohradech. Aktuálně jich v Česku je 30 a navštíví je ročně na tři miliony lidí. Všechny franšízy této značky, která patří Pivovarům Staropramen, ale spravují je nezávislí provozovatelé, vygenerují ročně obraty v řádech stovek milionů korun. Staropramen teď po konceptu Naše Hospoda a Ostravarna chystá ještě další značku. 

 

„V poslední době zaznamenáváme zájem zákazníků i provozovatelů o podniky vycházející ze značkových restaurací, ale pojatých individuálně a připravených na míru,“ přibližuje Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen.

Pro tyto účely má vzniknout už příští rok první taková restaurace v Praze na Smíchově a dál se prostřednictvím zájemců o franšízu rozšiřovat. Stejně jak dosud fungovaly „Husy“. Název se zatím ve firmě vybírá. 

Nový koncept chce kromě širokého výběru piv nabídnout podle Trochty moderní sdílenou kuchyni a zábavu. Podobným směrem se vydal už dřív hlavní konkurent Staropramenu, Plzeňský Prazdroj. Kromě Plzeňky s klasičtější tváří, nabízí Pilsnerky určené mladší generaci.

Banální gastrokoncept zabral. Česká hranolkárna nepřestává expandovat do dalších měst

První restaurace s názvem Potrefená husa se otevřela před dvaceti lety v Praze na Vinohradech. V současnosti jich je téměř 30 v celém Česku, úspěšně se uchytily nejenom v Praze, ale ve většině krajských měst. 

„Původně byl projekt určen pro větší města nad 50 tisíc obyvatel. S proměnou gastronomické scény i vzrůstající náročností zákazníků se nyní nebráníme ani umístění v menších městech, pokud se ukáže, že by zde Potrefená husa mohla dobře fungovat,“ rekapituluje Trochta.

Fotoreportáž: V Hybernské otevřeli největší restauraci v Praze. Ve třech patrech pojme 700 lidí

Pro menší a střední města vznikl před pěti lety projekt Naše hospoda, o dva roky později ke zmíněným dvěma konceptům přibyla ještě regionální Ostravarna.

Zaujal vás článek a chcete celý časopis na toto téma? Kupte si ho v naší online trafice iKiosek.cz! Dnes objednáte a zítra máte ve schránce. Doprava je zdarma.

Téma v obrazech a číslech: Prazdroj v obchodech zdražil, co na to konkurence?

 

Autor: pej
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!