Nový žebříček, který zveřejnil server ftd.de podle společnosti Interbrand ukazuje, jak mobilní internet ovlivňuje obraz společnosti. Silná konkurence na trhu chytrých mobilních telefonů zamíchala i pořadím v žebříčku nejcennějších značek světa. Zatímco značky Apple a Samsung výrazně posilují, Nokia a Blackberry stejným tempem vyklízejí pozice.
Do první desítky značek podle hodnoty mezi americké firmy pronikl právě jen korejský Samsung a japonská Toyota. Z evropských firem se najlépe umístily německé značky automobilek. Mercedesu patří jedenácté místo, těsně před BMW.
Na rozdíl od technologických značek ty tradiční však spíše stagnují. Coca - Cola je na čele žebříčku bez přerušení od jeho prvního ročníku v roce 2001. V posledních deseti letech ale hodnota její značky vzrostla jen o dvanáct procent. I americkému konglomerátu General Electric patří po dobu deseti let stabilní místo v první desítce. Přitom cena značky během této doby vzrostla jen o šest procent. Pro srovnání , ve stejném období cena značky Apple vzrostla o více než 1300 procent, a cena značky Google vystřelila dokonce o 6100 procent. Na druhé straně Nokia ztratila od roku 2009, 41 procent z hodnoty značky a BlackBerry se za pouhé dva roky propadla o 42 procent.
Podle zemí nabírají na síle zejména značky ze Spojených států. Výrazně posílily značky Apple a Oracle, Facebook, Ralph Lauren a MasterCard. Spojeným státům patří v Top 100 padesát tři míst. Na druhém místě se drží Německo s devíti značkami v Top 100.