Autosalon Ženeva 2019: Škoda Kamiq oficiálně | E15.cz

Inspirativní rozhovory

Inspirativní rozhovory Vstoupit do speciálu

Škoda Kamiq oficiálně. Čtěte, čím chce nejmenší škodovácké SUV zaujmout řidiče

Vladimír Kadera, Autorevue.cz

Třetí a nejmenší SUV Škody Auto se pomalu, ale jistě blíží. Model Kamiq měl portál Autorevue.cz možnost prozkoumat ještě před světovou premiérou. Prohlédněte si fotogalerii a čtěte první dojmy z nového vozu.

Proces odhalování nové Škody Kamiq byl běh na dlouhou trať. Po prvních skicách přišla špionážní fotografie z dálnice D11, poté následovala série detailů a fotografie interiéru. Minulý týden ale již redaktoři Autorevue stáli před vstupem do ateliéru v Mnichově Hradišti, kde na ně druhá Škoda na platformě MQB A0 vyčkávala.

Nový Kamiq na okolí hledí se stejně zamračeným pohledem jako na designových skicách. Vedle rozměrových parametrů je to jedna z těch zásadních změn, kterou se liší od modelu Scala. Stejně jako Kodiaq a Karoq má i Kamiq horizontálně dělené světlomety, což je charakteristický znak Škodováckých SUV.

Na okraji elektromobility. Autoland Česko hraje o miliardy a vlastní budoucnost

Na Kamiqu je zajímavé, že jde o první model Škoda s dvoudílnými LED světlomety už ve standardu. Jde také o první Škodu, která nabídne dynamická směrová světla vpředu i vzadu. Můžete je znát například z vozů Audi. I Kamiq navíc mohou zdobit 18palcová kola, v základu však najdete šestnáctky.

V zadní části se nacházejí světlomety ve tvaru písmene C. Své místo uprostřed víka kufru našel nápis Škoda, který budou mít všechny nové modely automobilky.

Schopnosti v mírném terénu, ale hlavně pak ve městě, naznačuje světlá výška 182 mm (o 37 mm vyšší oproti Scale) a ochranné lišty na spodku auta. Výrazný design předprodukčního kousku navíc podtrhl sytý červený lak, první statické dojmy jsou tak veskrze pozitivní.

Šířka 1793 milimetrů je shodná se Scalou a ve výsledku vás tak čeká i stejně široký vnitřní prostor pro cestující. Je to i z důvodu palubní desky sdílené se Scalou.

Celý článek si přečtěte na webu Autorevue.cz

David Marek: Česko může dopadnout jako Detroit. Při modernizaci výroby nás nebude těžké vynechat
Komentář Heleny Horské: Další rána pro autoland
Automobilky straší globální propad zájmu. Čína v lednu zaznamenala dvouciferný pokles
Závislost na levných Středoevropanech děsí německý průmysl, píší FT
Ford se pouští do mohutné restrukturalizace, významně dopadne na evropskou pobočku

Autor: Vladimír Kadera, Autorevue.cz
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!