Advokát Havel buduje mediální skupinu. Oživil časopis Architekt
Součástí uskupení firem z luxusu a prémiových služeb, které vytváří miliardářský advokát Jaroslav Havel s privátními investory v zádech, budou rovněž média. Do skupiny Premium Media Group Havel nově zařadil časopis Architekt+. Navazuje na šedesátiletou tradici časopisu Architekt, který loni kvůli finančním problémům přestal vycházet.
První číslo oživeného časopisu Architekt+ pokřtila architektka Eva Jiřičná. Ta už s šéfem největší tuzemské advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners spolupracuje na předělání obchodů s módou Beltissimo. Šéfredaktorem zůstane Julius Macháček.
Součástí Havlovy mediální skupiny je rovněž časopis o luxusních nemovitostech Estate a magazín ForGolf. „Postupně se letos přidají další dva až tři magazíny anebo weby nepolitického a neekonomického charakteru,“ uvádí mediální skupina v inzerátu, v němž hledá aktuálně ředitele. Počítá se s tím, že do nový šéf do roka získá ve vydavatelství menšinový podíl.
Premium Media Group je součástí širšího uskupení Czechoslovak Premium Brands. V něm Havel a s ním spojení investoři dávají dohromady firmy od módních butiků a prodejny s golfovým vybavením přes prémiové lékařské a kosmetické služby až po zakázkovou krejčovinu a digitální agenturu.
Ve skupině je aktuálně dvanáct firem, dalších sedm až deset hodlají investoři připojit do dvou let. Cílem holdingu jsou tržby kolem dvou miliard korun a ovládnutí trhu s luxusem.
Pro naplnění ambiciózních cílů skupiny aktuálně personálně posiluje. Naposledy z módní značky Blažek přetáhla manažerku Lenku Štěpánkou. V Premium Fashion Brands, což je Havlova zastřešující struktura pro módní byznys, povede marketing.