Na 57 prodejních míst ve čtyřech zemích navýšila svou síť skupina Aures Holdings, která provozuje autobazar AAA Auto. Ten v nákupní zóně v Čestlicích otevřel svou druhou pobočku v Praze, do které investoval čtyři miliony korun. Na ploše více než šest tisíc metrů čtverečných nabízí 180 vozů v hodnotě asi šedesát milionů korun, celkem tak v hlavním městě prodává přes 2500 aut.
V Česku autobazar provozuje 24 poboček a prodává asi jedenáct tisíc vozů. Výhodou nového prodejního místa, kde pracuje čtyřicet zaměstnanců, má být jeho poloha, nákupní zónou projde podle firmy denně přes sto tisíc lidí.
„Jedná se o první novou pobočku v Praze za posledních deset let. Před rokem 2008 jsme měli menší pobočku v Praze-Řepích, ale od té doby dosud v Praze fungovala pouze centrála v Dolních Chabrech,“ uvedl provozní ředitel AAA Auto Petr Vaněček. Autobazar počítá s prodejem více než 120 vozů měsíčně.
Prodejce ojetých vozů plánuje další expanzi, počítá se zvyšováním nabídky na všech trzích, kde působí - v Česku, v Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. Za deset měsíců letošního roku zde prodal 73 tisíc automobilů.
„Rekordní prodeje máme v Polsku, kde letos prodáme asi 16 tisíc aut, což bude asi o šedesát procent více než v minulém roce. Celkově bychom se měli v prodejích skupiny dostat opět výše než loni, kdy jsme prodali rekordních 83 tisíc vozů,“ sdělila generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.