Maláčová dokončila fúzi LBM, chystá expanzi v regionu

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Tomas Novak, Euro

ČTK
Společnost Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Maláčové dokončila fúzi s firmami Prospekta a John Grove & Partners. Na trhu s luxusním zbožím bude působit pod značkou LBM.

„Pod jedinou značkou LBM se chceme i nadále profilovat jako lídr v oblasti prodeje luxusního zboží v ČR. Fúze nám kromě stabilizace a zefektivnění vnitrofiremních procesů také pomůže k dalšímu růstu v regionu střední a východní Evropy,“ uvedla ředitelka společnosti Luxury Brand Management Martina Matoušková.

Maláčová uzavření dohody o koupi majoritního podílu v prodejci luxusního zboží Prospekta Moda oznámila v prosinci 2012. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže transakci povolil o měsíc později. Vzniká tak silný subjekt na trhu luxusního zboží s ročním obratem až jedna miliarda korun. Obchodní názvy společností Prospekta Moda a John Grove & Partners završením fúze zanikají.

Společnost LBM byla založena v roce 2010. Jejím většinovým vlastníkem je manželka podnikatele Zdeňka Bakaly Michaela Maláčová. V Praze a Budapešti provozuje skupina butiky s luxusními značkami klenotů a hodinek mimo jiné Boucheron, Girard-Perregaux, Bovet, Audemars Piguet či Hublot. Skupina také drží franšízy na prodej zboží luxusních módních značek a přímo provozuje značkové prodejny Salvatore Ferragamo, Versace či Diesel.