Z Černého Mostu bude Westfield. Otevře nové obchody i fastfood Popeyes

Westfield Černý Most

Westfield Černý Most Zdroj: Westfield Černý Most

Butikové kino v OC Westfield Černý Most
Obchodní centrum Černý Most
Westfield Černý Most
4 Fotogalerie
bla

Nákupní centrum Černý Most na podzim změní jméno na Westfield Černý Most. Rozšíří se o desítky nových obchodů a restaurací. Po Chodovu půjde o druhou českou lokalitu nesoucí značku ve vlastnictví developerské skupiny Unibail-Rodamco-Westfield. Změna názvu souvisí s rozsáhlou modernizací a přístavbou, jež navýší celkovou plochu centra na více než 94 tisíc metrů čtverečních.

Centrum na Černém Mostě vzniklo v roce 1997 a podle jeho provozovatele, společnosti Unibail-Rodamco-Westfield (URW), jde o jeden z jeho klíčových projektů v regionu. Po dokončení přístavby nabídne celkovou plochu přes 94 tisíc metrů čtverečních a více než tři desítky nových obchodních jednotek a gastronomických provozů.

Otevře Popeyes nebo Loving Hut

Rozšíření obchodní plochy zvětší i prostor pro gastronomii s názvem Dining Plaza. Mezi nově příchozí restaurace patří Popeyes, Loving Hut nebo Bahn Mi-ba. Z obchodní části přibude mimo jiné první pražská pobočka JD Sports, která nabídne sortiment sportovní a streetové módy. Do centra se přesune i kompletní portfolio značek LPP Group, jako jsou Reserved, Sinsay nebo Mohito. Knihkupectví Knihy Dobrovský má rozšířit nabídku kulturního využití.

Společnost URW chce přestavbou usilovat o ekologickou certifikaci BREEAM na úrovni Excellent. Součástí projektu je recyklace stavebních materiálů, využití nízkouhlíkového betonu nebo opatření zaměřená na třídění a recyklaci stavebního odpadu.

Modernizace kina

Změn se dočká i multikino CineStar, které již na jaře otevřelo nový butikový sál. Na podzim přibude ještě sekce Gold Class se třemi menšími sály s polohovatelnými křesly, barem a s obsluhou během projekce. Podle společnosti URW má jít o první takový koncept v nákupním centru v Česku.

Společnost uvádí, že i po změně názvu a rozšíření zůstane hlavním cílem centra oslovit širokou veřejnost, především rodiny s dětmi. Vstupem značky Westfield do Černého Mostu se Česko připojí k síti 40 center s touto značkou v Evropě a ve Spojených státech.