Bistro připraví HR kampaň pro Škoda Auto

Interiér prodejny Škoda Auto

Interiér prodejny Škoda Auto Zdroj: Skoda Auto

Agentura Bistro z uskupení tAdy zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci dlouhodobé náborové kampaně Škoda Auto, která má nahradit současný koncept „papírového světa“.

Společnost Bistro přišla v tendru škodovky s konceptem, který přinese unikátní spojení technického světa výroby automobilů a netradičního uměleckého pojetí.

Kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl k vítěznému konceptu dodává: „Nejen samotná exekuce, ale i zajímavý switch, který vizuály i spoty přinesou, poskytují HR komunikaci zcela nový rozměr.“

Původní koncept „papírového světa“, který nahradí nová kampaň z dílny Bistra

Bistro zajistí realizaci klíčových vizuálů, online videí, materiálů pro veletrhy, displejovou komunikaci i řadu dalších interaktivních formátů.

„Škoda Auto si od nové komunikace, která neotřele přibližuje moderní technologie, slibuje nejen upevnění image atraktivního zaměstnavatele, ale především získání mladých odborníků a absolventů technických oborů,“ říká Jan Frydrych, vedoucí náboru a HR-marketingu Škody Auto.