Bloomberg Businessweek v Česku končí

Česká verze časopisu Bloomberg Businessweek s okamžitou platností končí. Titul začal vycházet teprve v polovině ledna jako čtrnáctideník.

Bloomberg Businessweek Česko vycházel na základě licence, kterou získalo malé vydavatelství Smart Connections ze Šumperku. Zhruba 70 procent obsahu představovaly texty převzaté z originální verze, zbývající část tvořila místní redakce. Tematicky se česká mutace zaměřovala na energetiku, hospodaření podniků, inovace nebo technologie.

„Společnost Smart Connections s okamžitou platností ukončila vydávání čtrnáctideníku Bloomberg Businessweek Česko,“ potvrdil agentuře ČTK obchodní ředitel vydavatelství Marek Rottenborn. K dalšímu osudu licence se nevyjádřil.

Začátkem dubna časopis přišel o drtivou většinu své redakce. Podle informací Strategie skončili tři ze čtyř členů redakce.

Bloomberg Businessweek každý týden prodává přes 980 tisíc výtisků a je dostupný ve více než 150 zemích světa. Jeho místní mutace se vydávají zatím v Polsku, Číně, Hongkongu, Indonésii, Turecku a na Blízkém východě. Agentura Bloomberg koupila časopis, který vznikl v roce 1929, od vydavatelství McGraw-Hill v roce 2009 po třetinovém propadu jeho nákladu.