BMW to zkouší multimediálně

Direct mail BMW

Direct mail BMW

BMW Group zkouší netradiční personalizovaný direct mail. Základem zásilky jsou desky s vestavěným LCD displejem.

Společnost BMW Group zvolila pro komunikaci svého vlajkového modelu BMW řady 7 netradiční formu. Vybraným zákazníkům z interní databáze a klientům UniCredit Bank bude doručena multimediální zásilka.

„Základem mailingu je desetistránková brožura, která bude se segmentačním průvodním dopisem a dárkovými vouchery vložena v brandovaných deskách s vestavěným LCD displejem. Na něm si zákazníci mohou přehrát prezentační mood video BMW řady 7 a slideshow s fotografiemi interiéru i exteriéru vozu,“ popisuje koncept Brand Manager agentury MAB Lukáš Adamec.

Kampaň pro BMW Group připravily kreativní agentura MAB Czech a agentura Intuition Media. Odlehčená verze mailingu, samostatná brožura s průvodním dopisem, bude doručena také na další klienty z interní databáze a Citibank.

V obrandovaných deskách je zabudovaný LCD displejV obrandovaných deskách je zabudovaný LCD displej