Henkel vybírá mediálku
V minulém týdnu se agentury představily, následovat bude oficiální zadání. V průběhu měsíce listopadu agentury předloží své nabídky a vítěz by měl být znám do konce listopadu 2012.
„Plánování a nákup médií patří k nejvýznamnějším oblastem marketingu v rámci všech obchodních divizí a všichni naši dodavatelé procházejí pravidelně výběrovým řízením,“ uvedla k tendru generální ředitelka společnosti Henkel Jaroslava Haid-Járková. Předmětem poptávkového řízení je určení dodavatele, který bude zajišťovat kompletní servis v oblasti poradenství, analýz, plánování a nákupu reklamního času a prostoru v médiích.
Henkel působí v ČR od roku 1991. Na našem trhu prodává produkty téměř 50 značek a zaměstnává 250 lidí. Podle monitoringu Admosphere byl Henkel v roce 2011 největším naším zadavatel reklamy. Za prostor v médiích utratil téměř 1,4 miliardy Kč v ceníkových hodnotách.