Nový vlastník časopisu Euro zeštíhluje vedení

Euro

Euro

Nový vlastník časopisu Euro Milan Procházka zeštíhluje vedení titulu, který nedávno v rámci akvizice vydavatelské společnosti Euronews koupil od skupiny PPF. Uvedl to server Médiář.cz. Ruší se například funkce generálního ředitele a končí šéfky marketingu a inzerce.

Vojtěch Jirků, který byl dosud generálním ředitele, bude dál jen v pozici předsedy představenstva. Z ní má být zodpovědný za vnější vztahy firmy a cyklus akcí Euro Setkání. Denní operativu by si měl řídit z pozice majitele přímo Procházka, napsal server.

Ke konci roku podle Médiáře odchází ředitelka inzertního oddělení Michaela Hromádková a ke konci ledna 2012 obchodní a marketingová ředitelka Jana Sedláčková. Inzertní oddělení bude řídit sám Procházka, marketingová sekce, která se má zabývat hlavně akcemi Euro Setkání, bude spadat pod Jirků.

David Ejem, který měl dosud na starosti obchod online produktů, je nyní zodpovědný i za internetový obsah. Hlavou výroby a distribuce je nově Monika Matějková.

Podle Médiáře.cz se chystá ještě druhá vlna změn. „Nový majitel požádal šéfredaktora Pavla Párala o plán efektivnějšího fungování v dalším roce,“ řekl serveru Médiář.cz Jirků.