Panasonic rozjede kampaň na chytré televizory

Panasonic

Panasonic

První květnový den startuje dvouměsíční kampaň společnosti Panasonic na nové Smart Viera TV a fotoaparát Lumix TZ30. Objeví v tištěných médiích, televizi, na internetu i v ulicích.

Hlavním mottem kampaně na nové televizory je spojení jejich designu a chytrosti. „Chytré televizory Smart Viera jsou díky svým novým funkcím více než jen běžnými televizory. Doslova mávnutím ruky můžete na jejich obrazovky přenášet fotky, videa, webové stránky ze svého smartphonu či tabletu. Stejně tak dokážete současně sledovat sportovní zápasy a přes Skype fandit svému týmu společně se svými přáteli,“ říká marketingová specialistka společnosti Panasonic Lucie Nádvorníková.

Společně s kampaní na nové televizory spouští Panasonic i kampaň na oblíbený cestovatelský kompakt Lumix TZ30. S headlinem „Vítejte v první řadě“ promuje Panasonic jednu z jeho hlavních předností – 20x optický zoom.

Kampaň poběží do konce června ve vybraných televizích, specializovaných a lifestylových médiích a na internetu. Mediální prezentace bude doplněná vizuály na citilightech po celé ČR a v pražském metru. Autorsky se pod tvorbu vizuálů a spotů podepsala německá agentura Lukas Lindemann Rosinski. Reklamu v médiích i v ulicích podpoří i PR aktivity.

PanasonicPanasonic