Za plný tiket plná výbava – takový je slogan nové kampaně loterie Sportka. Všichni, kteří budou mít vsazeno na období od 13. 5. do 26. 6. plný tiket Sportky, se totiž zároveň automaticky zapojí do hry o Škodu Fabii Combi.
S novinkou se pojí i nová marketingová kampaň, která se objeví v celém mediálním mixu, tedy v televizi, tisku, rozhlasu, na venkovních plochách a samozřejmě v digitálním prostředí.
„Kampaň Za plný tiket plná výbava je zaměřená spíše na muže 35+ se středním a nižším příjmem, žijící v menších městech a obcích,“ doplňuje Aleš Veselý, marketingový ředitel Sazky, která hru provozuje.
Kreativa vychází ze zlatých okřídlených míčků, které se shlukují nad typicky českým náměstím, vytvarují se v auto a pak se v něj i promění. Motiv létajících míčků, které na křídlech přinesou auto, provází i kampaň do tisku.
V digitálním prostředí se objeví nová online soutěž o iPad 2 Mini, v níž budou moci lidé tipovat na mapě, do kterého okresu se vylosované Fabie rozjedou.
Na kampani Sazka jako obvykle spolupracovala s agenturou VCCP.