Sazka nabídne k plnému tiketu plnou výbavu | E15.cz

Sazka nabídne k plnému tiketu plnou výbavu

Za plný tiket plná výbava
Za plný tiket plná výbava
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Sazka rozjíždí kampaň, ve které bude lákat na výjimečnou výhru ve Sportce. Za kreativou stojí agentura VCCP.

Za plný tiket plná výbava – takový je slogan nové kampaně loterie Sportka. Všichni, kteří budou mít vsazeno na období od 13. 5. do 26. 6. plný tiket Sportky, se totiž zároveň automaticky zapojí do hry o Škodu Fabii Combi.

S novinkou se pojí i nová marketingová kampaň, která se objeví v celém mediálním mixu, tedy v televizi, tisku, rozhlasu, na venkovních plochách a samozřejmě v digitálním prostředí.

„Kampaň Za plný tiket plná výbava je zaměřená spíše na muže 35+ se středním a nižším příjmem, žijící v menších městech a obcích,“ doplňuje Aleš Veselý, marketingový ředitel Sazky, která hru provozuje.

Kreativa vychází ze zlatých okřídlených míčků, které se shlukují nad typicky českým náměstím, vytvarují se v auto a pak se v něj i promění. Motiv létajících míčků, které na křídlech přinesou auto, provází i kampaň do tisku.

V digitálním prostředí se objeví nová online soutěž o iPad 2 Mini, v níž budou moci lidé tipovat na mapě, do kterého okresu se vylosované Fabie rozjedou.

Na kampani Sazka jako obvykle spolupracovala s agenturou VCCP.

Autor: Strategie, Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah