Sazka nabídne k plnému tiketu plnou výbavu

Za plný tiket plná výbava

Za plný tiket plná výbava Zdroj: archiv

Sazka rozjíždí kampaň, ve které bude lákat na výjimečnou výhru ve Sportce. Za kreativou stojí agentura VCCP.

Za plný tiket plná výbava – takový je slogan nové kampaně loterie Sportka. Všichni, kteří budou mít vsazeno na období od 13. 5. do 26. 6. plný tiket Sportky, se totiž zároveň automaticky zapojí do hry o Škodu Fabii Combi.

S novinkou se pojí i nová marketingová kampaň, která se objeví v celém mediálním mixu, tedy v televizi, tisku, rozhlasu, na venkovních plochách a samozřejmě v digitálním prostředí.

„Kampaň Za plný tiket plná výbava je zaměřená spíše na muže 35+ se středním a nižším příjmem, žijící v menších městech a obcích,“ doplňuje Aleš Veselý, marketingový ředitel Sazky, která hru provozuje.

Kreativa vychází ze zlatých okřídlených míčků, které se shlukují nad typicky českým náměstím, vytvarují se v auto a pak se v něj i promění. Motiv létajících míčků, které na křídlech přinesou auto, provází i kampaň do tisku.

V digitálním prostředí se objeví nová online soutěž o iPad 2 Mini, v níž budou moci lidé tipovat na mapě, do kterého okresu se vylosované Fabie rozjedou.

Na kampani Sazka jako obvykle spolupracovala s agenturou VCCP.