Sládkova Limonáda spouští rybízovou kampaň

Kampaň Sládkovy Limonády od Hullabaloo

Kampaň Sládkovy Limonády od Hullabaloo Zdroj: Staropramen

Petr Novotný , Strategie
Sládkova Limonáda přichází s příchutí černého rybízu, kterou chce oslovit ještě širší než to stávající publikum. Produkt na trh doprovází marketingová kampaň, díky níž se Sládkova Limonáda kromě tradičních kanálů objeví i na mnoha festivalech a jiných akcích spojených s létem.

Sládkova Limonáda letos v létě oslaví čtvrté výročí své přítomnosti na českém trhu a stále se těší velké oblibě. Získává čím dál více fanoušků, a proto její současné dvě varianty Original a Jablko doplní nová příchuť, Černý rybíz. Charakteristický sladový základ společně s chutí a vůní černého rybízu nabídne ideální osvěžení do horkých letních dnů. Sládkova Limonáda Černý rybíz bude k dostání v plechovce o obsahu 0,4l.

Základem aktuální marketingové kampaně je staronový televizní spot v upravené podobě a s novou hudbou – jednou z nejznámějších českých písniček Den je krásný z filmu Starci na Chmelu. Kampaň odstartovala již v květnu a prozatím se věnovala dvěma tradičním příchutím Original a Jablko. Od druhé poloviny června upozorňuje spot na novou příchuť. K vidění je na stanicích Prima Group, ČT2, ČT Sport a Atmedia.

Sládkova Limonáda také pokračuje v úspěšném loňském putování po Česku, takže se návštěvníci letních festivalů a podobných akcí mohou opět těšit na jedinečné „Auto pana sládka“ a s ním spojené ochutnávky.

Kreativní část kampaně pro Sládkovu Limonádu připravila agentura Hullabaloo, putování Sládkovy Limonády probíhá v režii agentury Šafy, o PR aktivity se postará PR.Konektor.